Handelsbetingelser

Betaling

Shoppen herinde fungerer pt. ikke.
Du skal henvende dig direkte til Mallu for køb, skriv sms til 2117 3096 – og hun vil kontakte dig hurtigst muligt.

CAIMEST modtager betaling med MobilePay eller overfødsel til viste konto nummer. Betaling aftales med Mallu.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Levering

CAIMEST pakker og sender hurtigst muligt dine varer, på hverdage (indenfor 1-2 dage). Du skal regne med at forsendelsen tager imellem 5-10 hverdage.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

CAIMEST vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

CAIMEST

Vangedevej 213, st., th.
2870 Dyssegård

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 25 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 25 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@caimest.dk

I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. tur.

Den finder du her (klik på link for PDF fil)

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortry- delse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt hos Caimest, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus, Toldboden 2 8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@caimest.dk